A christmas Carol är julstämning!

Det är konstigt att A Christmas Carol är lika bra oavsett i vilken form filmen är gjord. Originalet, Kalle Anka, Mupparna eller Jim Carrey som animerad. Mamma, pappa, jag, Ludde och Fredrik åkte till Baronen och tittade på den nyaste versionen av den, och visst var den bra! Kanske inte riktigt lika bra som de andra versionerna, men ändå bra!

Nu har jag krupit ner i min pappas pyjamasbyxor som jag har snott (förlåt pappa) och Fredriks stooora röda hoodtröja tillsammans med katterna och min baby i soffan. Myspys! Vi ska kika på en film som börjar vid tio, sedan blir det sängen. ♥



Mamss inne på biostaden!



Pili ♥ Biopopcorn


Älskade papss ♥


Fredrik, min bästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0