Vila I Frid, Älskade Kusin

Emelie,
Emelie Petersson.
Älskade kusin, vän, dotter, syster, barnbarn, faster och moster.

Om tårarna var en trappa, och minnena blev till en gränd.
Skulle jag gå rakt upp till himlen, för att hämta hem dig igen.


Jag är rädd att det inte finns någon återvändo nu. Finns ingenstans vi kan gå för att få dig tillbaka. Jag är så ledsen, och det ligger tungt som en sten i mitt hjärta. 

Vänta på oss där du är. Vänta där tillsammans med Elsa. Gå fina långa promenader och njut av det som finns där.

Vi alla älskar dig. Och vi saknar dig! Vila i frid, kära Emelie.



http://www.smp.se/nyheter/alvesta/24-arig-kvinna-dod-i-brand-i-vislanda(1301960).gm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0