Tokiga tisdag! ♥

Jag har fått massor med gjort idag! Jag har mockat, tvättat mattor, rengjort våra två grillar, tvättat kläder och fixat med vatten till fåren. Herregud, det är inte klokt vad mycket man hinner med när man är uppe i tid. Jag menar, nu när jag är klar med allt kan jag ta bussen in till Kalmar och shoppa med flickorna med gott samvete. Underbart!

Min buss går om femtio minuter ungefär. Jag sitter i köket och dricker lite Aftereight-kaffe och lyssnar på musik. Solen skiner ute och det är riktigt varmt. Jätteskönt! Jag älskar värme.

Ska som jag nämnde ovan in till Kalmar och shoppa. Jag behöver ett par skor, ett puder och en ny foundation. Kommer att skriva ikväll och visa allt jag köpt! Mys! ♥




Dagens shopping-outfit;
♥ Leggings - H&M
♥ Vit tunika - Gina Tricot
♥ Rosa kofta - Only
♥ Vit väska - H&M
♥ Pärlarmband/halsband - Ärvt av mormor
♥ Klocka - Brightling
♥ Ring - Bortglömt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0