Tillbaka efter en liten shoppingrunda

Jaha, nu är jag tillbaka i husvagnen igen. Sitter med en Chailatte och funderar lite för mig själv.
Har sprungit runt i varenda skobutik i hela Borgholm och letat efter ett par fina skor. Inte har jag hittat något, nej. Man blir lite smått sur på sådant! Däremot hittade jag lite annat smått! Ett rött och ett svart nagellack, en foundationsvamp och så hittade jag en supertuff Organizer från Chic!

Den passar perfekt till en sådan som mig. Man kan använda den under shopping, till saker man ska göra osv. Dessutom är den så liten att den enkelt får plats i handväskan och du kan ta med den överallt. Man fick alltså med ett block, en penna och i själva blocket finns det mappar där du kan lägga påminnelserna, kvitton och så vidare.
Den kostade bara 59 kr på Hantverkaren i Borgholm. Supersöt!




Organizer från Chic



Svart & rött nagellack från Depend


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0