The Pafian Sun Hotel - Paphos

Jag kan ju inte bara skriva inlägget så som jag skrev det förut. Där var jag nog mest ute efter att bara få ut alla mina känslor som höll på att svämma över.
Om arton dagar åker jag alltså till Paphos, Cypern. Mitt plan går ifrån Landvetter klockan 17.35 och landar i Larnaca klockan 22.34 lokal tid. Jag får därirån åka taxi till Paphos, vilket tar ca två timmar. Så, runt klockan 01.15 befinner jag mig på The Pafian Sun Hotel, tillbaka hos den personen som gör mig så sjukt lycklig. Hos honom ska jag vara i en vecka.
Lyckan fortsätter att sprudla i mig, och jag fortsätter räkna ner dagarna nu. 18 dagar , det kommer definitivt gå fort.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0