Supermysiga Umeå! ♥

God eftermiddag !  ♥

Jag har precis kommit tillbaka från vandrarhemmet. Jag och lillebror kom fram till stationen i Umeå vid klockan halv sju i morse, där mamma stod och väntade på oss. Vi promenerade bort till vandrarhemmet och sov en timme innan vi gick upp och åt frukost. Mor och far försvann vid nio, till deras kurs. Jag och Ludwig fixade i ordning oss och promenerade sedan ut till Umeåstad!

Gud, jag är överraskad. Jag har aldrig varit i Umeå förut (tror jag) och det är en helt fantastisk stad! Supermysigt! Vi strosade runt, köpte lite morsdagspresenter till min kära mor. Ludwig köpte även ett par nya träningsskor och jag skrev ut foton till Chris!
Var och käkade på ett mysigt café mitt i stan också. Vet inte riktigt vad det hette! Bogrens, tror jag! Lillebror åt en ciabatta med kycklingröra och sallad och jag tog en sallad med fetaost, oliver, salami och brieost. Supergott. Dit ska jag definitivt gå fler gånger.

Och Umeå, ja! Hit ska jag absolut åka fler gånger.



Fotona till Chris. Det blev tolv stycken ! ♥


Två presenter till älskade mamma. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0