Senap!

Jag är tillbaka i Gamleby nu. Alltid trevligt att hälsa på vännerna!

Kom hit vid lunchtid, vilket innebar att jag tog mig friheten att äta i matsalen tillsammans med häst-ettorna. Jag satt vid bordet, och hade precis hämtat en flaska senap när kocken kom ut! Kocken är bra, en trevlig prick som alltid blir lika glad när jag kommer tillbaka. Han gick fram till bordet.

Kocken: Vad gör du nu?
Pili: Jag hämtade senap!
Häst-ettorna börjar skratta. Pili förstår ingenting.
Kocken: Men, jag menade annars. Vad gör du i livet?
Pili: Jahaaaaa!

Dumförklarad.

Kommentarer
Postat av: Malin Matson

hahaha "jag hämtade senap" !!! vet du om att du är den sötaste i världen verkligen på riktigt inte undra på att dom saknar dig där uppe !! du är bäst

2009-05-06 @ 10:36:42
URL: http://www.equicare.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0