På väg mot Göteborg ♥

Sitter i bilen på väg mot Göteborg nu. Vi har varit på resande fot sedan halv tre i eftermiddags. Vi kommer att stanna i Avesta och stanna över natten. Det blir alldeles för långt att köra tretton, fjorton timmar i sträck. Ska dessutom förbi Sandviken och hälsa på vår gamla pålle Chico, som har fått astma och blivit sjuk.

Gårdagen var supermysig. Vi åkte till släktträffen klockan fem och möttes utav massor med glada gamlingar, samt mina sysslingar Nina och Petter. Jag kände mig rejält vilse i början. Jag visste inte namnen, vilka som hörde ihop och vilka som inte. Alla visste däremot vem jag var, vad jag gjorde, hur gammal jag var, allt!
Gänget var riktigt trevligt, i vilket fall som helst. Riktigt glada och mysiga, pratglada och fulla av massor med skratt. Vi gick en tipsrunda i olika lag först medan grillen blev varm. Sedan dukades det upp med fläskkarré och entrecote. Vi sjöng snapsvisor, pratade om livet, drack vin och njöt utav det underbara vädret med de underbara 32 graderna.

Mamma, pappa och Lillebror åkte tillbaka till vandrarhemmet vid tolv medan jag stannade kvar för att följa med Nina och Petter till stan och en fest. Det slutade med att jag och Petter cyklade ner ensamma och satt och pratade på en bänk mitt i stan. Det var otroligt hur mycket vi hade gemensamt, och jag trivdes utomordentligt i hans sällskap!
Jag lovade honom att komma och hälsa på snart igen, och innan dess ska de komma ner till mig, Öland och Poolbaren.
Vill tacka hela släkten på pappas sida för en underbar kväll !

Nu ska jag sätta igång en film och fördriva tiden på denna otroligt dryga bilfärd. Vi hörs!
SMACK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0