På tåget mot Umeå!

Ja, suttit på tåg har jag gjort sedan klockan tre i eftermiddags. Vi bytte tåg i Alvesta och åkte X2000 till Stockholm. Nu sitter vi i alla fall i vår kupé (första klass) mot Umeå. Vi är framme vid halv sju imorgonbitti.
Lillebror min ligger i överslafen och kikar på film, medan jag ligger här nere och tittar på Twilight. Kupén är inte stor, men vi har två supersköna sängar samt egen toalett och dusch. Det är lite annorlunda jämfört med sexbäddarskupén jag sov i när jag åkte till Sundsvall förra året.

Vi står stilla i Gävle nu. Jag och lillebror var precis ute och tittade på den fina utsikten. Gävle är en riktigt fin stad. Det väcker minnen från Idol och Jonas. Jag saknar honom. Sen han gick in i lumpen har det inte blivit av att vi pratat, vilket är otroligt synd.

I vilket fall som helst. Nu ska jag se vidare på min film och vi ska bädda sängarna. Ha det underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0