Myspys i staden!

Kom tillbaka till Kalmar för två timmar sedan. Var tvungen att slänga i mig lite keso, byta om för att sedan springa ner till stallet och möta upp Malin med familj. Det är nu hundra procent bestämt att Malins dotter Freja ska låna min lilla shettis, Bumbi, för träning och tävling (Freja tar licensen nu i år). Det fungerade superbra och det känns hur fint som helst. De

bor dessutom bara borta i Smedby så det är inte alls långt om man vill hälsa på, hjälpa till med träning inför kval osv.
Freja var dessutom jätteduktig på körningen för att bara vara åtta år och Bumbi älskade henne.
Ja, det känns riktigt bra.

Jag mötte i alla fall upp Sofi och Emelie på Monki inne i Kalmar förut. De följde med mig och köpte de skorna jag skulle köpa, sedan promenerade vi hem till Emelie för att ta en kopp kaffe och småprata. Blev en riktigt trevlig eftermiddag.
Innan jag skulle på bussen skulle jag springa bort och växla mina pengar till euro (jag åker ju till Cypern på måndag!!!). Dock blev det tekniskt fel i automaten och självklart hade jag glömt mitt pass hemma, så jag kunde inte växla inne på banken heller. Det är så typiskt mig! Så jag får åka in till Kalmar imorgon igen & fixa detta.




Inköpt blev i alla fall dessa underbara gladiatorsandaler.
Kostade 349 kronor & kommer från skomärket Tamari!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0