Mätt & allt för belåten.

Nu är jag tillbaka från matmässan! Det är helt sjukt hur mycket gott det fanns, och man fick provsmaka allt! Där var allt ifrån jordgubbar, frukt och grönsaker till mozzarellasticks och kycklingspett! Så, jag har sprungit runt i ett tält, pratat med leverantörer och provsmakat massor utav god mat.

Drack dessutom två stycken olika flaskor utav Spendrups nya cider Jinx. En helt underbart god cider, där alla smakerna smakade som tuggummi! Sådant gott onyttigt tuggummi som man alltid köpte när man var liten. Det blir nya favoriten.
Den kommer alldeles snart ut på systemet, så jag tipsar er att köpa den. Finns i glasflaska! Mums!

Nu ska jag ta mig en tupplur, för jag är så sjukt mätt och så sjukt trött så det finns inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0