Mamma som stilikon?

Jag har en väldigt snygg mamma!
Ja, jag har faktiskt en riktigt snygg mamma. Här om dagen sa jag till och med till henne att det är så jäklar orättvist, för hon behöver bara stiga upp ur sängen så ser hon ut som en gudinna. Oavsett om hon har håret nedsläppt eller utsläppt, sminkad eller osminkad, smycken eller inte smycken.... ALLT passar henne! Det är helt sjukt.

Dessutom är hon en shopaholic som vet vad hon är ute efter. Varenda gång vi är ute på stan köper hon alltid kläder som är så sjukt snygga så det finns inte. Pili skrattar då alltid lite lömskt för sig själv, och vet ni vart kläderna till slut hamnar?
I Pili's garderob!
Konstigt va?

Jag ärver alltså inte kläder av min mamma, som andra säger att de gör. Jag tar kläder av min mamma, eller rättare sagt, lånar dem på obestämd tid.
Min mamma är min stilikon. Det räcker med att jag tittar i hennes garderob så poppar det ut en dagens outfit åt mig. Hon är som min personliga stylist, fast hon inte vet om det. Säg inte för mycket bara, då kan det hända att hon blir ganska mallig!


Lite ofräsch bild från Spanien i februari. Men mamma är ju iaf söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0