Mamma gör mig "morgonpigg"

Det är inte lätt att sova när mor min störtar in i rummet klockan sju på morgonen och skriker. Det börjar bli som vanligt nu. Hästarna är inne från betet i någon vecka så att vi kan rida, och då ska det upp och hoppas för fodring och mockning.
Gärna så tidigt som möjligt.

Så, det slutade med att jag hamnade här. Vi har inte gått ner än, jag sa till min kära mor att jag inte tänkte gå förrän jag druckit mitt morgonte! Thats it. Hon bara skrattade åt mig.
Jag fick alltså mitt morgonte. Tillsammans med en jättegod smörgås och apelsinjuice. Great frukost, i alla fall om man jämför med frukosten igår (som bestod utav chips, nudlar och cola klockan halv två på eftermiddagen).

Dagens planering. Vi promenerar ner till stallet om en liten stund för att fodra och mocka. Efter mockningen blir det en ridtur på Shine och sedan hem och duscha.
Det blir en tripp till Borgholm i eftermiddag. Tänkte att jag skulle träffa Alexander ett tag och sedan sova i husvagnen under natten! Mys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0