Kokhet bastu till husvagn!

Jag behöver en dusch mer än någonsin nu! Hur äcklig ni än tycker att jag är, så måste jag bara berätta att jag vaknade upp totalt skyblöt i morse! När solen ligger på den här husvagnen och värmen är igång på fullt (skyller på min lillebror), då går det inte sova här inne på morgnarna. Hujedamej, säger jag bara.
Jag har öppnat varenda fönster som går att öppna nu, för att frisk luft ska svämma in i denna kvava bastu. Oj oj!

Godmorgon, förresten! Har ni sovit gott?
Jag håller på att koka te borta i köket nu, skulle bara springa bort hit en snabbis och blogga lite kort. Ska bre mig en god smörgås och sätta mig ute i solen och äta frukost. Kan bli mysigt! 

Vad händer idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0