Knäckebrödspaus!

Jag och mamma har mockat och donat i stallet hela morgonen. Det är skönt att vara ute nu när det är så himla fint väder! Underbart.

Fåren (Vips, Lambi och Mamma Bä) har varit inne i en box inatt då det regnade så förbannat igår. De skulle tillbaka upp till baksidan utav huset så vi tog oss friheten att smita in i köket och ta oss varsitt knäckebröd och en kopp te innan vi rider. Både jag och min mor (som de datanördar vi är) passar på att kolla facebook och blogga under tiden.
Datorn tar över ens liv, så är det!

Jag måste bara berätta att min mamma gav mig ett otroligt förslag idag.
När vi står nere och lägger in spån i boxarna säger hon plötsligt att Chris borde komma och hälsa på. Jag instämmer, men säger sedan att det kan bli svårt då han inte har någon som kan hoppa in för honom på jobbet. Eftersom att han arbetar som rep har de begränsat antal människor på plats och det är inte så enkelt att ta semester.
Hon ler då och säger snällt att jag kan åka till Cypern först, om jag lovar att jag tar med honom hem från Fuerteventura när vi båda bor där.
Min mamma är den bästa som finns. Min mamma är den mest underbara!
Så, nu kikar jag resor. Jag kommer inte boka förrän senare då det är alldeles för dyrt just nu. Sista minuten-biljetter är mycket mycket bättre. I augusti, innan jag flyttar ner till Fuerteventura, bär det av till Cypern. Till honom!

Lycka kallas det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0