Sommarens blogglista!

Vad heter du?
- Pili, thats me!

Ålder?
- 17 år!

Vart bor du?
- Bor tillsammans med mina föräldrar & min bror i Kalmar. Flyttar dock till Fuerteventura, Corralejo, i augusti!

Har du ett förhållande? 
- Jag är fast! Men jag kan inte påstå att det är ett förhållande, inte än.

Intressen?
- Hästar, musik, mode, shopping, resor & massor med annat.

Utövar du ngn sport?
- Ridning, har ända sedan jag var yttepytteliten.

Vad har du för framtidsplaner?
- Mitt mål är att öppna min egen bar innan jag fyllt tjugo! Jag vill alltså arbeta inom bar & restaurangbranschen, främst som bartender i mitt eget företag. Ska jag satsa riktigt högt kommer det bli en barskola inom de närmsta tio åren.

Vem är din största förebild/idol?
- Mina föräldrar är mina förebilder. De är så målmedvetna och vet precis vad de vill, dessutom så klarar dem det alltid galant.

Vad är det roligaste med att blogga?
- Jag tycker väl om att dela med mig utav min vardag och lite småsjuka åsikter. Det känns skönt att alltid ha någonstans att få ur sig allt också!

Har du ngt mål med bloggen? 
- Nej, inte direkt. Bloggen har jag för att det är kul! 

Berätta om de pinsammaste du gjort?
- Min första fylla. Det var första dagen på nya skolan, vi var iväg och fiskade och jag drack så mycket att jag spydde ner hela tältet. Dessutom så ljög jag lärarna rätt upp i ansiktet trots att de hittat vodkaflaskan i vårt tält. Rektorn dagen efter!

Berätta vad det bästa som har hänt dig är?
- Det måste vara då vi flyttade till Corralejo för nästan tre år sedan. Jag hittade mig själv då, och det är något som betydde mycket för mig.

Ditt bästa resemål?
- Måste säga Fuerteventura. Det är min favoritplats på jorden, mitt hem. Om jag ska säga något annat som inte är som mitt hem får jag säga Paris och Disneyland!

Vilket land vill du helst åka till?
- USA!

Vilka andra länder vill du åka till?
- Australien, Kina och England!

Vad är din favoritmat?
- Allt med kyckling, gärna starkt! Älskar även kinesisk och thailändsk mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0