Jag behöver en ny kamera!

Jag hade världens sötaste kamera förut, en vit jättefin stilren söt kamera. Klumpig som Pili alltid är lade hon ner den i en väska tillsammans med ett hårspray utan lock. Resultatet efter en runda på mopeden med väskan under sitsen?
En nedsprayad kamera. Det gick inte starta den, hela innehållet var fullt med klibbigt äcklig hårspray! Underbart!

Jag använde då istället mammas kamera (hon hade köpt en likadan som jag, hon härmas). Den funkade superbra ända tills min lillebror springer in i pappa när han står och tar kort inne i lägenheten i Corralejo. Pappa tappar då kameran rätt ner i stengolvet. PANG! Stendöd.
Där gick den kameran också då.

Så nu springer jag runt med en superstor Canon Systemkamera. Den är rätt jobbig att ha med sig överallt, då man inte vill släpa så så sjukt stora grejer hela tiden.
En kamera är det första jag ska införskaffa mig vid första lönen i sommar. En liten, smidig, söt kamera! Gärna röd så att den matchar min iPod! Superbra.

Nu ska jag springa bort och duscha håret! Vid tjugo i fyra går bussen till Kalmar och därifrån åker vi till Björnö för att dra upp fårstaket, som jag nämnde förut. SMACK! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0