Ingen tid för bloggen.

Jag har all tid i världen för min blogg, men idag har jag verkligen inte orkat sitta vid datorn. Jag är superseg, vilket nog är självförvållat. Jag har varit i full gång nattetid sedan i måndags. Det tar på krafterna.
Dock är jag inte så trött att jag kan sova. Det är kroppen som är slut.

Har precis ätit en supergod middag tillsammans med mamma och pappa. Choritzoz, potatisgratäng och sallad med fetaost. Mums! Jag är supermätt.
Hamnade här till slut i alla fall. Mamma och pappa vill inte titta på de programmen jag vill se, så teven är utesluten, tyvärr. Blir nog att sätta igång en film, dricka mina cider och sedan sova.

Det är bara nio dagar kvar nu dessutom! Om nio dagar sitter jag på planet till Cypern, tillbaka till kärleken. Herregud, vad jag längtar. Det är helt sjukt hur mycket jag vill att den dagen ska vara nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0