Ikväll ska jag färschas upp!

Jag ska alldeles strax äta lite middag i form utav biffar, massor med goda grönsaker och potatis! Min mamma lagar den godaste maten på hela jorden, och det svär jag på.

Mor min skjutsar in mig till Kalmar efter maten. Jag ska åka in till Sofi, som är snart färdigutbildad frisör, som ska plocka mina ögonbryn samt klippa och färga mitt hår. Som jag nämnt tidigare är jag desperate need av uppfräschning och idag är den dagen! Det ska bli så skönt att få piffa upp sig lite.
Kommer nog lägga en ansiktsmask och lite småplock ikväll också, så att hyn får det den behöver samtidigt.
Jag kommer ladda upp bilder på mitt nya hår då jag kommer hem ikväll!

Hoppas ni sötnosar kommer ha en fin försommarkväll. Solen skiner ju !   ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0