I brist på göra.

09-test
Gör det , annars blir din sommar helvete!
Det tror jag ju inte riktigt på, men visst.

OM DIG
Namn - Pili
Bor - Kalmar
Syskon - 2 bröder, Ludwig och Hampus
Ålder - 17!
Född - 9 januari 1992
Ögonfärg - Blå
Längd - 172 cm
Sko storlek - 38
Höger eller vänsterhänt - Högerhänt
Stjärntecken - Stenbock
Hårfärg - Blond
Födelseort - Växjö

DAGENS.
Låt -
Lars Winnerbäck - Hjärter dams sista sång
Saknad - Chris, varje dag!
Kläder - Svart sommarklänning
Underkläder - Röd bh, röda trosor.
Mat - Tunnbrödsknäcke & roiboosté
Köp - Ingenting, än. Blir stan med mor min i eftermiddag
Göra sen - Städa husvagnen, & stan!
Godis - Nothing.
Pinsammaste - Inget har hänt än

SVARA ÄRLIGT
Tycker du om att plocka svamp -
Nej, det tycker jag inte
Tycker du om godis - Jag älskar godis
Hur många gånger i veckan äter du godis - Nu, typ nästan aldrig. Förut, varje dag !
Äter du oftast nyttig mat - Jo, jag försöker
Tycker du att du själv är söt/snygg - Jodå
Du ger mycket komplimanger till andra - Alltid!
Är du nöjd med ditt förnamn - Absolut.
Du tycker att du själv är smart - Jag är väl smart, jo. Men ibland har jag lite otur när jag tänker.
Vad är det sämsta hos dig - Att jag tröttnar på platser otroligt lätt.
Vad är det bästa hos dig - Min otroliga sociala kompetens. Jag älskar att prata, med allt och alla.
Har du bra självförtroende - Jo, det har jag. Finns ju vissa dagar som det går utför, men överlag, ja.
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - Jag räknar inte
Du tycker om att vara med tjejer - Klart, men inte på annat vis än vänner.
Känner du dina grannar -  Sådär, vi är rätt så nyinflyttade
Äger du några Björn Borg kalsonger - Inte kalsonger, men trosor!
Hur många´?- Ett par
Är du en Björn Borg-fjortis ? - Varför dessa Björn Borg?
Gillar du skolan - Nej, det kan jag inte påstå. Jag hade väl aldrig hoppat av om jag tyckt om det.
Är du dum i huvudet? - Nej!
Har du någon gång skolkat - Nej, det har jag inte. Kanske någon enstaka gång, två tre kanske.
Spelar du något instrument - Räknas sång som instrument? Kan lite gitarr också.
Sporter/aktiviteter har du gått i - Innebandy när jag var mindre. Annars har jag ridit hela mitt liv.
Har du några tatueringar - Två stycken. En som går från höftbenet till midjan på höger sida och en på foten.
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - Alldeles för många.
Tycker du om djur - Mer än ni anar.

BRUKAR DU...
Sova -
Jo, det gör jag ju.
Ta mediciner du inte borde ta - Nope.
Skada dig - Inte direkt
Klä dig i svart - Jodå!
Lita på folk - Ibland är jag väl blind
Skada dig med flit - Aldrig gjort, skulle aldrig få för mig att göra.
Drömma mardrömmar - Yes.
Gå i skolan - Inte längre. Jag är en avhoppare!
Gå i kyrkan - Aldrig.
Ljuga - Det händer.
Vilja dö - Aldrig, livet är en gåva!

HAR DU...
För många vänner -
Det kan man väl aldrig ha?
Förföljelsemani - Haha, nej!
Någon annan psykisk sjukdom? - Nope.
Skadat någon? - Jo, det har jag. Men inte med flit!
Färgat håret - Jovars.
Några piercings - 5 i öronen och 1 i naveln.
Några tatueringar - Det har jag redan svarat på! Två.
Egen dator - Yep.
Gjort bort dig rejält? - Jo.

ÄR DU...
Snäll -
Alltid.
Snygg - Absolut.
Söt - Yes!
Kort - Det kan jag inte påstå.
Klantig - Jo, det är jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0