Godmorgon !

Ber supermycket om ursäkt för att jag varit så otroligt dålig på att uppdatera på senaste. Jag har spenderat mycket tid i Kalmar tillsammans med Sofi & gänget, så datorn har inte följt med.

Var i alla fall ute i Kalmar tillsammans med Emelie igår. Det var en helt underbar kväll, måste jag säga. Vi gick till Byttan vid klockan halv sju och satte oss där för att käka middag. Sedan satt vi kvar där hela kvällen. Det fylldes på med tiden och vid elvatiden då modevisningen för Carlings satte igång var det helt smockfullt med folk! Alla var glada, inget bråk, alla hade en sådan där lagom pratfylla. En riktigt trevlig kväll.

Jag och Emelie satt tillsammans med ett gäng grabbar i trettioårsåldern. De fick inte plats någon annanstans eftersom att det var så smockfullt, som sagt. Emelie satt och förhörde en utav killarna, som var doktor! Ställde en massa frågor. Han verkade lite smått bekymrad och obekväm, men det släppte nog till slut.

Vid fem över två sprang vi som galningar mot stationen för att hinna med våra bussar. Det var helt sjukt hur mycket folk det var på Nybrobussen. Emelie var tvungen att betala sin buss först för att jag skulle kunna få min växel till min buss. Lyckat. Än en gång fick jag rusa som en galning i tio centimeters bort till min buss för att komma på den i sista sekunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0