Godmorgon sommar!

Idag skiner solen och fåglarna kvittrar. Inte ett moln på himlen är det. Hela min kropp spritter av glädje och mitt hjärta slår flera extra slag.
Idag hade solen strålat även om himlen hade varit grå. Idag hade glädjen sprudlat även om regnet hade piskat mot fönstret. 
 
Idag är det en lycklig dag, för idag har jag bokat min resa till Cypern. Resan till Cypern blir inte alls i augusti. Min resa sker redan om två och en halv vecka.
Första juni går jag på planet i Landvetter och lyfter mot varmare breddgrader.
Första juni går planet till honom.


Mamma och pappa, ni är de bästa som finns och jag älskar er så mycket så det finns inte. Tack för att ni ställer upp så mycket hela tiden. Ni anar inte vad det betyder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0