Godmorgon kära vänner

Ännu en dag har jag sovit bort, men å andra sidan var vi vakna till klockan fem på morgonen, vilket innebär att jag tog igen det där under natten.
Vid åtta gick jag och Sanna till Hemköp och köpte ett kilo godis samt en stor Coca Cola. När vi sedan skulle gå ner till Pizzabutiken och hämta pizza så var det stängt! Lite småförbannade promenerade vi ner till Pappa Blå istället och beställde pizza där inne. Sanna var lite smått orolig, då hon tyckte att hon såg ut som en arsle (noga citerat), så jag fick beställa medan hon gömde sig under luggen! Lite söt är hon allt.

Vi gick ut och satte oss på en bänk en bit ifrån Pappa Blå medan vi väntade och pratade om sommaren. Vi ska ju faktiskt arbeta tillsammans i år, och visst kommer det bli världens bästa sommar!
Efter ungefär en tio minuter ser vi en utav killarna som jobbar inne på Blå komma ut och promenera mot oss med våra pizzor! Så jäklar söt! Både jag och Sanna smälte . Så himla gulligt att han kom ut! Sådant ska man lära sig av.

Vi promenerade tillbaka till husvagnen sedan och satte oss ute i den varma försommarkvällen och fetade oss med pizza. När pizzan var uppäten hade det hunnit bli lite smått kallt och solen hade gått ner, så då bäddade vi ner oss i husvagnen med godis, läsk och film.
Det blev fyra filmer under natten - PS. I love you, Fjorton suger, Låt den rätte komma in och Twilight.
Jag älskar PS. I love you och Twilight. De är lätt två utav mina favoritfilmer. Speciellt Twilight! Mums!

Nu ska jag sätta mig ute i solen med min lillebror och äta en god frukost. I eftermiddag tar vi bussen tillbaka till Björnö. Då ska det köras traktor, fårstaketet vid betet ska rivas upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0