Godmorgon cupcakes!

Det blev ingen joggingrunda för mig. För det första så väckte inte min lillebror mig när han gick till skolan, vilket han skulle ha gjort. Jag antar att han bara ville vara snäll och låta mig sova, för då han väcker mig annars blir jag bara arg (utan medvetande, det svär jag på). För det andra så kom jag i underfund med att jag inte har några joggingskor här, bara ett par platta sneakers. Problemet var då att jag får så sjukligt ont i mina fötter och knän, så jag kan inte springa. Hade kunnat bli en långpromenad i rask takt istället, men det orkade jag inte när jag väl hade kommit upp ur sängen.

Jag ska alldeles strax springa bort till duscharna borta vid campingen. Idag tänker jag inte vara snål och bara duscha i tre minuter, utan idag ska jag unna mig en sexminutersdusch! Så är det bara.
Carina kommer alldeles strax förbi med en hoppsadel som jag ska ha med mig på bussen hem. Mamma skulle tydligen låna den till sin pålle, som alldeles snart ska börja hopptränas! Kul!


Nej, nu ska jag slänga i mig lite yoghurt innan jag går bort och duschar. Hunden ska få mat också, henne får vi inte glömma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0