Godmorgon!

Ännu en dag där solen gömmer sig bakom gråa trista moln! Usch, säger jag bara. Vart tog den underbart fina försommaren vägen?

Jag sitter vid köksbordet nu. Har precis ätit knäckebröd med kaviar och nu surplar jag på mitt morgonkaffe. Jag har blivit precis likadan som mamma. Jag måste få dricka mitt kaffe på morgonen annars blir det snett under dagen!

Dagen är planerad. Jag ska strax hoppa in i duschen, raka benen och fixa i ordning mig inför den långa tågresan som väntar oss. Min lillebror är snäll nog att plocka ur diskmaskinen åt mig och plocka i disken. Tack Bigbug! ♥
När jag gjort mig i ordning och checkat packningen en extra gång ska jag förbereda en god matsäck med tunnbrödsrullar och annat gott.
Klockan halv två ska vi köra och hämta storebror borta vid bussen och sedan kör vi vidare för att tanka och handla. Klockan kvart över två ska jag hämta löshår borta hos Johanna (mammas, jag hade glömt det i deras lägenhet).
Klockan 15.01 går tåget och då bär det av mot Umeå. Vi beräknas vara framme klockan 06.36 på lördag morgon!

Jag har datorn med mig så uppdaterar ifrån tåget med lite bilder och så!
SMACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0