Godkväller!

Nu har jag varit nere och städat i Poolbaren i några timmar. Det har faktiskt blivit riktigt rent nu! Jag känner mig stolt!
Imorgon kommer inspektörerna och kikar, sedan ska vi på matmässa inne i Kalmar för att hitta läckerheter som ska stå på menyn i sommar. Visst låter det bra? Hela dagen, och bara få springa runt och smaka mat!
Är lite smått avundsjuk på min kära bror och Emelie dock, som fick ta vår plats då godismässan var. Hade nog hellre varit där.

Nu ska jag packa ihop lite stuffs. Mamma och jag ska köra och handla på ICA, sedan drar jag mig ut mot skogen i Rälla för att hålla Fian min sällskap då hon är barnvakt! Myspys!



Köket, dörren måste målas om!


Baren. Ingen inredning är insatt än!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0