Godkväll!

Eller borde jag säga godmorgon? Herre min gud, klockan är redan fem över fyra på morgonen!
Jag kom precis hem ifrån Borgholm och tänkte berätta lite om gårdagen och denna dagen innan jag kryper till kojs.

Jag skrev alltså hemifrån Sofi och Johannas place igår. Efter några glas vin promenerade jag, Johanna, Sofi och Emelie ner till stan för att skaka rumpan inne på Byttan. Det var helt sjuk mysigt, då de hade haft fyrtioårsfest och whiteparty där mellan sju och halv elva. Vi var bland de första "oinbjudna" som kom och vi smälte ju inte in direkt. Alla var vitklädda, från topp till tå! Helt sjukt. Och där kom jag med min svarta oversizetröja, shorts och leopardtights. Underbart.
Kvällen var i vilket fall som helst riktigt toppen!

Vi vaknade idag runt klockan tolv. Vi käkade lite frukost tillsammans och tittade på en film. Becca kom tillbaka från Karlskrona dessutom.
Vid två-tiden hade vi gjort oss i ordning för dagen. Vi körde och hämtade Emelie som hade gått hem och packat en fikakorg med kakor, kex, choklad och saft. Vi körde sedan ner till slottsparken och satte oss i solen och hade en supermysig picknick! Vi satt där ända till klockan halv fem och bara tog det lugnt. Helt underbart! Picknicks är underskattat, det är så otroligt mysigt. Speciellt tillsammans med sådana underbara flickor som dessa!

Ja, vid halv fem åkte vi tillbaka hem till Sofi och Johanna för att fixa i ordning inför SPA-kvällen som satte igång vid halv sex. En värd från Mary Kay kom med en massa provprodukter. Ännu några superdupermysiga timmar med mycket skratt och massor med testande av produkter flög förbi och man kände sig som en ny människa efteråt.
Vi fick sedan för oss att vi skulle åka till Borgholm, så jag, Sofi och Becca gjorde oss snabbt i ordning, svepte några glas vin och begav oss sedan över bron till allas våran ö.
Det blev en härlig kväll med massor utav sång, dans och cider på Robinson Cruise tillsammans med min mor och far. Tackar även här för en helt underbart trevlig kväll .

Nej, nu ska jag krypa till kojs. Imorgon är en ny dag och kvällen ska spenderas hemma hos Fisen & Lindgren, som har sitt inflyttningsparty! Härligt!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0