Fashion-night på Harrys!

Ber hemskt mycket om ursäkt för en riktigt dålig uppdatering. Det blev väldigt snabbt ändrade planer igår då Sofi ringde klockan tio över sex och frågade om jag ville följa med henne och Emelie på fashion-night på Harrys! Helt överlycklig för att de ringde slängde jag mig in i duschen och gjorde mig i ordning. Klockan sju var jag på plats hemma hos Sofi och vi promenerade bort för att hämta upp Emelie och sedan gå vidare till Harrys.

Där bjöds det i sin tur på en välkomstdrink, en bit mat och mingel. Klockan åtta satte modevisningen igång. Kalmar FF's fotbollsspelare hade blivit stylade och skulle visa upp alla Kalmars butikers vår/sommarkollektion! Massor utav fina kläder var det måste jag säga.

Efter modevisningen satte discjockeyn igång musiken och folk drog sig inåt. Vi köpte varsitt glas vin och satte oss på uteserveringen och myste! Massor med prat och något glas vin till senare stod vi på dansgolvet och skakade rumpa för hela slanten! Vi träffade massor med trevligt folk, och jag måste dessutom berömma Harrys för deras supertrevliga vakter. Det var längesedan man träffade vakter som var så pratglada och snälla. Det är ett stort plus!

Vi promenerade hem till Sofi's lägenhet runt klockan ett igen och kröp i säng så fort vi kom hem.
I morse vaknade allihopa vid nio (Emelie, Sofi, jag, Rebecca och Johanna). Vi åt lite frukost tillsammans, drack kaffe och gjorde oss i ordning för att sedan gå åt olika håll!
Jag fick dessutom en hel kasse med kläder utav Sofi, som hon inte använder längre, plus en mjukgöringskräm med mandelmassa-extrakt (stavning?). Man blir ju så himla glad när man får sådant!

Nu sitter jag hemma hos min mormor och morfar. Vi har precis ätit lite middag och jag är proppmätt! Morfar försöker få i mig en glass, men jag får nog fasen inte i mig en bit till. Får hoppas på att sötmorfar ger upp snart.

Kommer att uppdatera när jag kommer hem, läckerbitar!
SMACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0