Ett hemligt projekt ♥

Godmiddag, godmiddag!  ♥
Nu sitter jag här vid mitt köksbord i pyjamas med en smoothie bredvid mig och planerar ett lite småhemligt projekt! Jag älskar att ha hemliga saker för mig och nu kan det verkligen bli spännande. Jag hoppas verkligen att det går igenom, det kommer bli så roligt! Nu har jag verkligen något att pyssla med om dagarna och det gör mig jättemycket! Jag har haft så sjukt tråkigt de senaste veckorna, så nu kan jag verkligen sätta igång igen.

Jag har massor med bra idéer som jag tror skulle passa perfekt till detta projektet. Det kommer bli såå bra! Gud, vad glad jag blir att jag äntligen tar tag i någonting.
Det gäller bara att flörta med far min nu, sen kan det nog gå vägen riktigt bra ska ni se! Går det inte vägen får ni helt enkelt inte veta vad det är jag planerat! Smack! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0