En så fin försommarkväll ♥

En perfekt kväll för grillning! Sofi & gänget kommer alldeles strax bort. Vi ska köra upp vår grill ifrån stallet till huset och fixa lite grillmat tillsammans. Supermysigt ska det bli! Det är lite blåsigt dock, men vinden är varm och solen skiner för fullt. Lite för kallt för att sitta ute, så det blir en samling runt mitt köksbord.
Har precis förberett lite. Hällt över pommes och grönsaker i en plåt som ska in i ugnen när de kommer! Jag älskar ugnsstekta grönsaker. Riktigt gott är det.

Sitter med hunden min ute på trappan nu och njuter av det fina vädret. Funderar lite på vad jag ska ha med mig till Cypern också, så att min väska inte bli för tung. Sofi får hjälpa mig, hon är nog inte lika överpackad som jag när det gäller kläder och utlandsresor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0