Du ser ut som en fisk!

Idag, när jag stod utanför banken och stoppade ner lite prylar i väskan, kom det fram en liten pojke till mig. Han var nog i fem-sexårsåldern. Han ställde sig framför mig och stirrade rakt på mig. Så helt plötsligt säger han, högt och ljudligt;
- Du ser ut som en fisk.
Och med stolta steg vänder han sig sedan om och går till sin pappa, som småskäller lite på honom!
Lite småchockad funderar jag och inser att det nog var mina Gucci-solglasögon som fick honom att se mig som en fisk.
Vad säger ni?

Pili + Gucci-solglasögon



= FISK?


Kommentarer
Postat av: telefonmannen

sant

2009-05-27 @ 18:47:28
Postat av: Malin Matson

hahaha eller en fluga kanske.... en söt sån

2009-05-27 @ 19:10:57
URL: http://www.equicare.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0