Arton dagar har blivit imorgon ♥

Jag kan knappt bärga mig. Jag är så sjukligt nervös så det finns inte.
Allt känns så bra. Det är nästan för bra för att vara sant. Jag ska ta vara på varenda sekund av de här dagarna med Chris. Ska ta vara på varje stund vi har tillsammans. Allting kommer vara som det borde vara.

Vi åker mot Göteborg vid tre-tiden i eftermiddag. Stannar någonstans på vägen och sover, och fortsätter sedan åka imorgon. Mamma och pappa släpper av mig på flygplatsen och de åker vidare.
Imorgonkväll är jag på Cypern. Imorgonkväll är jag i Paphos. Imorgon kväll är jag på The Pafian Sun. Imorgon kväll är jag hos honom ♥

Nu ska jag & lillebror åka till Viola & Rune. Jag ska titta på (haha) Violas otroliga skosamling och så ska vi äta ost och skinkpaj! Myspys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0