Ännu mera kläder!

Som jag nämnde förut så fick jag jeans och tröjor utav Sofi förut. Jag älskar att få kläder, oavsett vem det är ifrån. Det är alltid roligt att kunna återanvända gamla kläder så att de inte slängs.

Min mormor bad mig titta igenom hennes "släng-garderob" för en stund sedan, och jag hittade en massa söta långa kjolar, riktigt bohemchica, som jag ska använda som kläningar istället! Dessa tillsammans med ett par gladiatorsandaler blir perfekta till stranden i sommar! Hittade dessutom en jättefin rödmönstrad sjal och en jättefin brun gammal handväska. En guldkedja som ska användas som bälte, ett pärlhalsband och ett långt silverhalsband med berlock blev också taget! Min mormor har superfräna prylar. Jag kan verkligen rekommendera att kika igenom era mormödrars och farmödraras gamla smyckesskrin och garderob. Underbart!

Nu ska jag sätta mig på balkongen i solen tillsammans med mormor, morfar och mamma. Morfar insisterade på att bjuda på lite glass.
"Det är bantningsglass. Sådan youghurtglass du vet! Pili, snääällaaa? Lite glass till skaffet ska du väl ha?"
Vad tror han om mig egentligen? Haha! Jag var tvungen att gå med på det där. Jag hade inget att säga emot när han sa så. Så lite bantningsglass till kaffet får det allt bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0