Ännu mer regn!

Vädret förändrades igår, som jag berättade. Från gråa trista himlar till strålande solsken och varma vindar. Det blev grillning! Det dukades upp med sallad, ugnsttekta grönsaker, pommes, fläskfilé, kyckling, massor med goda såser, keso, jordnötter och hur mycket annat gott som helst.

Det blev en superlyckad kväll med världens bästa flickor! ♥

I vilket fall som helst, så vaknade jag vid halv åtta i morse. Jag satte igång kaffebryggaren så fick det fixa sig självt medan jag gick ner och fodrade hästarna. Det ösregnar, tyvärr. Riktigt jävlar skitväder är det, rent ut sagt. Ursäkta ordvalet! Jag hoppas på att regnet ska lägga sig lite så att jag kan ta mig en runda i skogen med Shine och Pride senare.

Sitter och dricker mitt morgonkaffe nu. Har ätit två knäckebröd med kaviar! Det är Sofi och Johannas fel att jag börjat äta kaviar igen. Alla åt kaviar när jag bodde hos dem förra veckan och jag kunde inte vara sämre än dem. Kaviar är riktigt gott, det är bara det att jag inte har tagit mig i kragen och köpt det.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, sedan ska jag gå ner och släppa ut hästarna! So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0