Älskade pappa!

Pappa har alltid varit mannen i mitt liv, och kommer alltid att vara det. Det finns inga tvivel.
Jag är alltid lika stolt att kunna kalla honom min pappa. Jag har alltid kunnat se upp till honom, han har alltid funnits där vid min sida oavsett vad. Alla snedsteg, under jobbiga tider, under glada tider och alla tappra steg man tagit genom livet. Varenda gång man fallit har han alltid stått bakom mig och fångat mig i fallet. Och varje gång man lyckats har han stått där och tagit mina framgångar med samma lycka som jag själv gör.

Alla borde ha en pappa som min.

Jag kommer alltid att vara din flicka, pappa. Oavsett vad som händer. Du kommer alltid att betyda allt för mig.




Låt mig höra din röst på mitt bröllop, sjung den här för mig den dagen jag gifter mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0