Åh, vad jag längtar!

Jag ser fram emot min trip till Cypern helt utomordentligt mycket nu. Det är första gången i hela mitt liv som jag verkligen önskar att sommaren ska gå superfort!
Jag ska åka ner till Paphos, alldeles själv i en vecka. Jag förstår fortfarande att mamma och pappa gick med på det! Jag har verkligen världens bästa föräldrar. Helt underbara är de!

Jag åker runt den åttonde, om man tittar på de resor som går nu. Kommer bo hemma hos mitt hjärta, Chris, då han jobbar på ett hotell i Paphos. Det är självklart därför jag åker ner dit och semestrar. Jag vill så himla gärna träffa honom!

Så,  jag räknar ner nu. Sommaren måste gå fort, augusti ska komma tidigt i år!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0