14 dagar kvar ♥

Hujedamej! Det känns helt fantastiskt det här. Om bara 14 dagar sitter jag på ett flygplan alldeles ensam till Cypern!
Jag är jättenervös, jag som alltid är så himla nojig över det där med att flyga. Jag har aldrig varit flygrädd förut, men på senaste tiden har jag varit så nervös att jag velat kräkas när man sitter i planet. Starten och landningen är värst, och när det blir turbulens uppe i luften. Jag ser så mycket dumma syner framför mig som jag inte borde se!

Jag pratade med Chris igår, och berättade att jag hatar att flyga. Han sa att jag inte skulle göra någon big deal av det, bara gå på planet och tänka "om ett tag är jag i Cypern". Han borde väl veta antar jag, han som rest så mycket under sitt liv. Jag får helt enkelt göra mitt bästa. Om inte annars får jag tvinga den okända person jag sitter bredvid att hålla mig i handen, vilket kan bli lite mer pinsamt.


Vad tycker ni om flygning?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0