Veckans handlingsplan;

Jobb/Arbete - Jag har ingenting speciellt planerat inför den kommande veckan. Ska sätta mig ner med hästfysioterapeut-plugget och försöka trycka i ännu fler latinska muskler i huvudet. Måste även sätta igång med en behandlingshäst för att utveckla kunnigheten. Får plugga extra mycket den här veckan eftersom att vi åker till Fuerteventura på måndag!

Kärlek/Relationer - Singel som jag är behöver jag inte tänka på någon annan än mig själv just nu. Har inga som helst aningar om hur det kommer bli eller vad som kommer ske, så jag tänker i nuet. Därför finns det ingen handlingsplan i detta ämnet!

Hälsa -
Det har varit mycket under de senaste två veckorna så gymmet har legat på hyllan, tyvärr. Idag ska det kommas igång i vilket fall som helst, och det blir hårdträning varje dag hela veckan nu, utom fredag-söndag, då jag befinner mig i Falun och Gävle.

Övrigt -
Torsdag blir det packning inför Fuerteventura som gäller. På fredag tar min far och jag tåget till Falun, där vi skiljer oss åt. Jag ska ta bussen till Gävle och möta upp Jonas för att hänga runt i Gävle under natten. På lördag ska det stås i kö i några timmar för att ta mig i en audition i Idol!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0