Planer inför sommaren;

Poolbaren i Borgholm öppnas igen. Familjen Matson ska ännu en sommar driva den lilla baren och restaurangen på Kapelludden, så planeringen måste ta sin start.

Mitt jobb; Heltid, 100 %. Kommer slängas mellan karaoken, baren och köket olika dagar. Främst karaoken och baren, då det är mina specialgrejer.  Jag har även ansvaret som barnklubbsledare, vilket är mitt största ansvar inom planeringen. Jag  ska hitta på ett namn, ett sätt att tjäna in pengar, ett tryck (så att vi kan sälja kepsar och tröjor till barnen som är med i klubben), minidisko, lekar och massor med annat skoj.

Ja, lika bra att sätta sig ner och fixa med det på en gång. Ingen mening att vänta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0