Nu startar målmedvetenheten

Innan september ska jag ha tjänat in en viss summa pengar, som behövs för att jag ska klara mig på den utbildningen jag tänkt gå uppe i Stockholm under nio månader.

Alltså är det dags för mig att tända eld på arslet och ta tag i mitt liv ännu mer än jag redan gjort. CVn ska skickas ut och jobb måste hittas under en kort period, innan sommarjobbet börjar, där jag kommer få slita häcken av mig.
Har sökt ett jobb som telefonförsäljare (Jonas, nu kan du ge igen..) där det finns stor chans att jag kan få tillfälligt jobb under en viss period.
Det blir att spara alla inkomster och göra det bästa utav situationen.

Något annat som krävs just nu är även att hitta ett relativt billigt boende under de nio månader jag ska befinna mig där uppe, vilket definitivt är svårt det också. Jag kanske skulle fråga Blondinbella, hon har ju koll på allt?
Jag hoppas på Heinwall, en vän, där jag kanske kan vara inneboende några månader i alla fall. Håll tummarna!
Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0