Lite shopping innan utomlandsresan.

Jag var hos ryggknackaren idag. Hade tid där vid tjugo i tolv, så tog bussen från Sofie vid elva och mötte upp mamma. Jag hade aldrig någonsin vågat gå dit själv, jag tycker det är så otroligt obehagligt så jag skulle inte fixa det.

Jag hade i alla fall problem med min hållning, min nacke, min ländrygg och några kotor i ryggraden. Han knäckte och han knäckte, och påstod att det skulle bli bättre. Jag vet inte om jag känner någon skillnad, faktiskt.
Jag får inte sitta med benen i kors, sa han. Vilket är något jag alltid gör, jag kan inte sitta bekvämt annars.
Jag får inte sova på mage heller, och det blir ju lätt att bestämma. Vi får se hur det går!
Annars var det väl inga speciella problem, sitt rakt, gå rakt och träna upp bukmuskulaturen. Jag håller på, Mr Ryggknackare.

Efter ryggknackaren, gick jag och mamma på stan och kikade. Var inne på Deichmann inne på Baronen i Kalmar och hittade ett par sjukt snygga gladiatorsandaler. Det är synd att man är fattig, det får bli inköpt till sommaren istället för utomlandsresan nästa vecka.
Provade massor med klänningar inne på Gina Tricot också, och fastnade för två supersöta ! Jag sa i alla fall till mig själv att jag bara hade råd med en. Tog min chans och skickade bilder till min Jonas, så han fick hjälpa mig att bestämma. Ett rätt klart svar på den marinblå ballongklänningen kom, så det fick bli denna. En perfekt klänning för utekvällarna på Kanarieöarna. Kommer en bild längre ner! Passar på att ladda upp den svarta fodralklänningen med nitar som jag köpte för någon vecka sedan. Den är så OTROLIGT snygg så det finns inte.
Tack Jonas!

Nu är det jobb som gäller i vilket fall som helst. Har lite prylar som ska skickas, boxar som ska mockas och en häst som ska ridas. Klockan åtta blir det ett bodypump-pass på gymmet dessutom. Ska bli skönt att röra på sig litegrann! '



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0