Lite planering framåt

Jag har fixat med postarbete idag, inte världens roligaste sysselsättning men det fördriver i alla fall tiden. Efter postarbetet fick min mor ett städryck och bestämde sig för att vi skulle rensa garderoberna. Sagt och gjort. Äntligen ser det fräscht ut i min lilla "walk-in-closet".
Alldeles strax ska jag ner och ta in alla hästarna, ge dem lunch och sedan blir det upp och fixa i huset lite till. Vi väntade med stängsel till imorgon och gör klart allting under eftermiddagen istället.
Nedan kommer lite planering inför helgen. Jag får ledigt på lördag/söndag. Mycket skönt!

Morgondagen blir såhär;
06.30 - Fodra hästarna
07.00 - Frukost
08.00 - Utsläpp
08.30 - Mockning av boxar i både gröna & svarta stallet
11.30 - Lunch
13.00 - Stängsla hage
16.00 - Insläpp
17.00 - Easyline-pass på gymmet
20.00 - Let's dance
22.00 - Kvällsfodring

Lördagen kommer se ut såhär;
06.30 - Fodra hästarna
07.00 - Frukost
08.00 - Utsläpp
08.30 - Mockning av gröna stallet
09.45 - Bil till Alvesta
11.30 - Lunch hos mormor och morfar
13.32 - Tåg till Vetlanda, till Henric
Resten av dagen oplanerad. Det blir ett äventyr i småbyn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0