Lång dag med mycket gjort

Jag har hunnit med riktigt mycket idag, trots onödigt många raster. Allt blev gjort, vilket jag tycker är riktigt skönt!

Jag har dessutom varit riktigt duktig (igen) och varit ute och sprungit med min hund i skogen! Dock var det nog bara jag som sprang. Vi har en liten lat Jack Russeltik som har lite smådumma saker för sig och stannar gärna medan vi andra rusar iväg. Hujedamej!

Nu har jag slagit mig ner vid köksbordet, kokat mig lite Kvällsro och tagit fram mitt kreativa och koncentrerade jag! Det är dags för mig att sätta igång med predarandkursen inför hästfysioterapeut-utbildningen om två veckor. Börjar jag inte förbereda nu så kommer jag inte förstå någonting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0