Idol 2009

Jag ska iväg till Falun den 4-5 april, & igår fick jag reda på att Idoluttagningarna är i Gävle just den helgen. Perfekt, tänker man då! Jag och pappa har diskuterat, och planen är att vi åker upp redan den tredje. Papssen stannar kvar i Falun medan jag tar bussen till Gävle och möter upp Jonas där!

Jag försöker få Jonas att ta bilen, så att vi kan sova i bilen under natten istället för under bar himmel. Det känns mer bekvämt, trots att det egentligen inte är så skönt att sova i en bil. 

Jag var på Idoluttagningarna i Göteborg förra året, det är liksom en kul grej att göra hur det än går. Den första juryn man kom till sa att jag skulle komma tillbaka nästa år, så varför inte?
Har de sagt att jag ska göra det är det klart att jag ska ta chansen. Det spelar ingen roll hur det går, en upplevelse extra i livet liksom!

Att Jonas ska med gör saken jättebra dessutom! Underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0