Hemma från Alvesta;

Godkväll.
Klockan är 22.02, perfekt tid för ett sista blogginlägg (vet inte hur det går ihop sig, det lät bra bara).
Jag kom hem från Alvesta för en stund sedan. Tog bilen bort till mina kära morföräldrar för att äta kycklingsoppa, kakor, dricka läsk och sedan en kvällsmat gjord av rostade mackor, ost och apelsinmarmelad.
Det är inte ofta jag äter så mycket som jag gör när jag är hemma hos mormor och morfar. De sitter där med en massa godbitar och läckra rätter, och säger att man ska äta lite till. Klart man inte kan säga nej till hundvalpsögon och flera timmars göra i köket. De lägger ner hela sin själ på maten när vi ska komma.

Mange kom förbi oss en runda också, även han blev itvingad lite kakor och läsk. Vi tog en promenad efter fikat, pratade om gamla minnen och massa strunt. Mycket skratt, mycket glatt. Mange tycker vi om! Vi har varit med om mycket han och jag.

Nu ska jag ta mig en macka (!!!!!) och sedan krypa till kojs. Det blir tidig morgon och gymmet för mig imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0