Handledarutbildningen är bokad

Den 31 mars åker jag, mor och far in till Kalmar Trafikskola och går en handledarkurs på fyra timmar. Sedan är det bara för mig att åka ut på vägarna och övningsköra.
Eftersom att jag åker till Spanien och jobbar i slutet på januari nästa år har jag tänkt mig att mitt körkort ska vara klart innan dess. Jag kan behöva bil där nere, så får köpa en där och registrera den som spansk. Är ju aldrig fel att ha en bil både nere på Kanarieöarna och i Sverige?
Det kommer antagligen att bli körlektioner redan nu så att man är super inför uppkörningen! Jag vill inte kugga, så jag planerar långt i förväg. Det är bara 10 månader kvar nu!

Har även fått preparandakompendiet inför Hästfysioterapeutkursen som startar den 19 mars. Om tio månader är jag färdigutbildad hästfysioteraput och kan börja jobba i mammas och pappas företag. Det känns skitbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0