Godmorgon folks!

Är alla i skolan nu?
Jag börjar skolan idag! Eller ja, inte skolan direkt kanske. Jag ska gå en utbildning och utbilda mig till hästfysioterapeut, för att sedan kunna hjälpa till och arbeta i familjeföretaget. Utbildningen är tio månader lång, med fyra samlingar. Den första samlingen sker alltså idag. Vi har teoretisk och praktisk undervisning från idag till söndag eftermiddag. Ska bli spännande att se hur det går. Jag har lovat min mor att lägga ner min själ i det här, så att jag blir godkänd till slutprovet.
Det kanske kan bli mycket med både pluggande och arbete nu under en tid framöver, men det är någonting jag får stå ut med.

Gårdagen blev inte så sen ändå, kom hem tio över elva för att ta en snabbdusch och sedan krypa till kojs. Sofie hamnade tillsammans med sin pojkvän efter ett tag, så jag åkte runt i bil tillsammans med Simon istället. Vi var förbi på grillplatsen vid Ingelstorp där bönderna hade en liten sammankomst, kallad fest!

Nej, nu måste jag rusa. Annars kommer jag för sent till min första lektion, och det vore väl inte så jättesmart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0