Första dagen..

..är alltid värst?
Jag har haft en riktigt trevlig dag idag i alla fall. Mycket anatomi, mycket latin och mycket krångliga ord - men det fixar sig!
Huvudsaken är att man tycker att det är intressant och roligt, eller hur?

Dock var jag förvånad över hur mycket som kom tillbaka till huvudet som jag kunnat förut. Mamma och pappa har hållt på med det här sen 1994, så man har hängt med några år. Flera grejer sitter i ryggmärgen, men man tar liksom aldrig fram det. Första praktiklektionen var en enkel match. Massagen kan jag klockrent, så inga problem på den fronten. Roligt var det!

Nu ska jag vänta på käk, sedan hade jag tänkt ta en runda runt i Kalmar tillsammans med Simon. Det är aldrig fel att umgås lite med vänner när man suttit och använt hjärnan ordentligt hela dagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0