En slödag!

Inte mycket gjort idag. Det var riktigt skitväder, så stängslet fick vänta. Det blev mockning, pyssel och greja i stallet istället.
Emelie kom hem från Thailand igår också, Caisy's matte, så hon var och hälsade på pållen sin idag! Hon var sjukt brun och man blev riktigt avundsjuk. Dock ska jag inte klaga, jag åker tillbaka till Fuerteventura den 6 april!

I vilket fall som helst. Blev lite te-drickande och småprat med Emelie, och klockan fem åkte vi till gymmet för ett Easy-linepass. Körde totalslut på mig själv idag eftersom att det inte blir någon träning varken imorgon eller på söndag. Det kommer en fin träningsverk snart, det kan jag lova!

Kvällen har spenderats tillsammans med mamman min. Det var längesen vi var ensamma hemma tillsammans, så vi passade på att laga ihop en riktigt god tacosbuffé. Kikade på Let's dance och skrattade i massor. Hon färgade mitt hår också.

Det blev en snabb skrivning om dagen. Har tyvärr inte tid med fler inlägg. Kommer uppdatera imorgon hemifrån min mormor och morfar, men fler uppdateringar blir det inte över helgen. Henric och jag ska mysa med film och gos!





Jag & vovven min, hon höll mig sällskap vid hårfärgningsväntandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0