Det där med keso

På min förra skola, Gamlebygymnasiet, så hade vi ett jättefint salladsbord i matsalen. Där fanns broccoli, vitkål, sallad, gurka, ananas, tomater, lök, vitlökssås, rhode islandsås & KESO! Jag älskar keso, keso är nog bland det bästa som finns. Keso är ett perfekt mellanmål! Ta en kesoburk, häll upp bara keso i en liten djup tallrik och ät! Keso är så gott att jag kan ha det till varenda maträtt, utan någon maträtt, till sallad, blanda med skinka och örtsalt..
SÅ GOTT ÄR KESO!
Ibland tror jag till och med att keso är godare än godis. Keso är dessutom ett roligt ord när man sagt det för många gånger. Keso bringar inte bara mättnad utan även glädje.

Jag tänkte att hela Sverige skulle få veta det, så att alla börjar skänka pengar till Keso's företag genom att köpa mer Keso i butikerna. Ju mer ni handlar, desto mer får de sälja! Kör hårt folks! Sverige för Keso!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0